• ما نکات اصلی را از سال 2022 گردآوری کرده ایم ساخت و ساز متصل: دیدگاه ها در سراسر تیم پروژه سری مختصر SmartMarket توسط شبکه ساختمانی دوج.
  • این مجموعه 6 قسمتی به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه هر بازیکن پروژه ساخت‌وساز از جریان‌های کاری دیجیتال برای بهبود انتقال داده‌ها و تسهیل همکاری بین ذینفعان داخلی و خارجی استفاده می‌کند.
  • گزارش ها به این موارد اشاره می کند:
    • امروزه سازمان های ساختمانی چقدر به هم مرتبط هستند
    • چگونه گردش‌های کاری دیجیتال و متصل بر تجارت در آینده تأثیر می‌گذارند
    • و اینکه چگونه سازمان‌ها تلاش‌های خود را امروز اولویت‌بندی می‌کنند و منابع را تامین می‌کنند.

برای آگاهی از بینش‌های این مطالعه که نمی‌توانید آن‌ها را از دست بدهید، بخوانید.

شبکه ساخت و ساز دوج اخیراً بقیه یک سری 6 قسمتی خلاقانه از Smart Market Briefs در مورد گردش کار دیجیتال را منتشر کرده است:

این گزارش ها بر اساس مطالعه استفاده و مزایای گردش کار دیجیتال در بخش ساخت و ساز توسط مالکان، معماران، مهندسان و پیمانکاران است.

این گزارش ها در یک زمان پر حادثه در ساخت و ساز آمده است. همانطور که جهان به سمت یک رکود احتمالی حرکت می کند، ساخت و ساز نقش بزرگی در حمایت از رشد اقتصادی کلی ایفا می کند. سرمایه گذاری های اخیر در زیرساخت ها و فناوری ساخت و ساز باید نویدبخش خوبی برای این بخش باشد. با این حال، بادهای مخالف مداوم، از جمله تورم، کمبود نیروی کار، و اختلال در زنجیره تامین، سازمان‌ها را قادر نمی‌سازد تا به طور معمول فعالیت خود را حفظ کنند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از مهم‌ترین و شگفت‌انگیزترین بینش‌های فاش شده در گزارش‌ها بیندازیم.

5 نکته کلیدی از شبکه ساخت و ساز دوج ساخت و ساز متصل: دیدگاه ها در سراسر تیم پروژه گزارش

آماده 1: صنعت طراحی و ساخت و ساز استفاده از گردش کار دیجیتال را برای اتصال بخش های داخلی خود پذیرفته است.

تقریباً همه پاسخ دهندگان (92٪) از گردش کار دیجیتال داخلی استفاده می کنند. این گردش کار به آنها اجازه می دهد تا داده ها را به اشتراک بگذارند و در فرآیندهای بین بخش های درون سازمان خود شرکت کنند.

با توجه به اینکه با دیجیتالی کردن گردش‌های کاری، سازمان‌ها با افزایش کارایی فرآیندهای داخلی، تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر و توانایی ارائه سریع‌تر پروژه‌های با کیفیت بالاتر، تعجب‌آور نیست.

ولی: تنها یک چهارم (24٪) از پاسخ دهندگان از گردش کار دیجیتال برای به اشتراک گذاری 50٪ یا بیشتر از داده های پروژه خود استفاده می کنند و در فرآیندهای شرکت هایی که تیم گسترده تر پروژه ساخت و ساز را تشکیل می دهند، شرکت می کنند.

دلیل عمیق تر کردن: داده‌ها نشان می‌دهند که تفاوت‌های مشخصی بین انواع سازمان‌هایی که اغلب از گردش‌های کاری دیجیتال استفاده می‌کنند در مقابل سازمان‌هایی که در پذیرش عقب مانده‌اند، وجود دارد. به عنوان مثال، پیمانکاران عمومی/مدیران ساخت و ساز کمترین استفاده کننده از گردش کار دیجیتال داخلی و خارجی هستند. ادامه مطلب را در اینجا ادامه دهید.

غذای آماده 2: گردش کار دیجیتالی متصل و متصل تنها در 5 سال آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگانی که به ندرت یا هرگز از گردش کار دیجیتال استفاده نمی کنند، نشان دادند که در پنج سال آینده برای کل صنعت ساخت و ساز مهم یا بسیار مهم خواهند شد.

قابل ذکر است که مالکان به احتمال زیاد به اهمیت آینده این گردش کارها اعتقاد دارند. این نشان می‌دهد که مالکان می‌توانند تحول دیجیتال بازیگران مختلف پروژه را هدایت کنند – در نهایت به صنعت کمک می‌کنند تا به دستاوردهای بهره‌وری دست یابد که در طول سال‌ها ثابت شده است که دست نیافتنی بوده است.

ولی: موانعی برای پذیرش گسترده تر گردش کار دیجیتال وجود دارد. مانع اصلی گزارش شده توسط همه انواع شرکت ها این است که اسناد دیجیتال برای الزام قراردادی به اندازه کافی اولویت ندارند. این ممکن است در طول زمان تغییر کند زیرا شرکت‌های بیشتری به استفاده گسترده‌تر از گردش‌های کاری دیجیتال روی می‌آورند، که آنها را تشویق می‌کند تا از شرکای پروژه‌ها برای استفاده از راه‌حل‌های دیجیتالی استفاده کنند.

دلیل عمیق تر کردن: هر بازیکن پروژه در مورد میزان استفاده رقبا از گردش کار دیجیتال داخلی و گردش کار دیجیتال چند شرکتی، عقاید متفاوتی دارد. گاهی اوقات اینها با یافته های خود گزارش شده همسو می شوند. در موارد دیگر این کار را نمی کنند. برای اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

پیشنهاد 3: پیمانکاران عمومی/مدیران ساخت و ساز بیشترین سود را با پذیرش ساخت و ساز متصل دارند.

در تمام انواع مختلف سازمان‌ها، آنهایی که اغلب برای خرابی ارتباطات فراخوانده می‌شوند، پیمانکاران عمومی/مدیران ساخت و ساز هستند. این با این واقعیت مطابقت دارد که GC/CMها سازمان‌هایی هستند که اکثر انواع دیگر شرکت‌ها اغلب با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، اما نشان‌دهنده نیاز به راه‌های بهتر برای GCs/CMها برای ارتباط قابل اعتماد با دیگر بازیگران پروژه خود است.

ولی: آموزش باید توسط همه ذینفعان برای برقراری ارتباط مطمئن تر با بقیه تیم پروژه مورد تاکید قرار گیرد. به گفته پاسخ دهندگانی که در حال حاضر از سطح ارتباط خود با سایر ذینفعان پروژه راضی نیستند، بهترین راه برای بهبود رضایت تا حد زیادی (42٪) افزایش آموزش استفاده از گردش کار دیجیتال است.

غذای آماده 4: یک مانع بزرگ برای گردش کار متصل این باور است که it راه‌حل‌های زیادی برای اتصال جریان‌های کاری نیاز دارد.

از آنجایی که ادغام بین راه‌حل‌های نرم‌افزاری مختلف اغلب محدود است، نیاز به استفاده از تعداد زیادی راه‌حل مختلف برای گردش‌های کاری دیجیتال می‌تواند توانایی جریان اطلاعات را در داخل و خارج به طور موثر محدود کند. خوشبختانه، بیش از نیمی (57٪) از پاسخ دهندگان نظرسنجی گزارش دادند که از پنج نوع نرم افزار یا کمتر برای انجام گردش کار دیجیتال استفاده می کنند.

ولی: متأسفانه، این یک چالش رو به رشد برای کل صنعت است. نزدیک به نیمی (46٪) از پاسخ دهندگان گزارش می دهند که تعداد راه حل های نرم افزاری مورد استفاده برای گردش کار دیجیتال در حال افزایش است. این می تواند در توانایی آنها برای ارتباط با یکدیگر اختلال ایجاد کند. ادغام فروشندگان به طور قابل توجهی پیچیدگی و هزینه را کاهش می دهد و در عین حال خدمات را بهبود می بخشد. یک سرویس مبتنی بر ابر که گردش‌های کاری کلیدی را یکپارچه می‌کند می‌تواند راه‌حل باشد.

دلیل عمیق تر کردن: سازمان‌هایی که از گردش‌های کاری دیجیتالی استفاده می‌کنند، بینش بسیار بیشتری در مورد اینکه چگونه فرآیندهای پروژه و اداری مستقیماً به خطاها و تأخیرهای پروژه کمک می‌کنند – با حاشیه بسیار زیاد دارند. این امر بر نیاز به حفظ یکپارچگی بین راه‌حل‌های دیجیتالی کارآمد و مؤثر تأکید می‌کند، بنابراین سازمان‌ها می‌توانند درک بهتری از نحوه مشارکت فرآیندهایشان در مسائل مربوط به پروژه داشته باشند و چیزها را برای بهبود پروژه‌های آینده تغییر دهند. داده ها را اینجا ببینید.

غذای آماده 5: فرصت بزرگی برای اتصال حوزه و دفتر وجود دارد

تقریباً همه مالکان، طراحان و پیمانکاران مورد بررسی (92٪) گزارش می دهند که از گردش کار دیجیتال بین عملکردهای داخلی در سازمان خود استفاده می کنند. مدیریت پروژه تا حد زیادی مرتبط ترین بخش برای پیمانکاران و مالکان است و برای معماران، مهندسان و پیمانکاران تجاری در رتبه دوم قرار دارد. این امر منطقی است زیرا مدیریت پروژه برای ایفای مؤثر نقش اصلی خود در پروژه ها به ورودی سایر بخش ها نیاز دارد.

ولی: هم برای GCs/CMs و هم برای پیمانکاران تجاری، عملیات میدانی کمترین ارتباط داخلی را دارد (به ترتیب 62% و 49%). پیمانکارانی که در استفاده از گردش‌های کاری دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند تا تیم‌ها را در این زمینه و تیم‌هایی در دفتر کار در یک صفحه قرار دهند، احتمالاً مزیت رقابتی نسبت به پیمانکارانی خواهند داشت که آن سود، بهره‌وری و قابلیت پیش‌بینی را روی میز باقی می‌گذارند.

دلیل عمیق تر کردن: این گزارش به جزئیات بسیار دقیق‌تری در مورد اینکه کدام یک از گروه‌های ذی‌نفع دیجیتالی می‌شوند، در مورد اینکه کدام فرآیندها و فعالیت‌های پیش‌ساخت، اداری، مدیریت میدانی/خدمه، عملیات ساخت‌وساز و بسته‌بندی ساخت‌وساز هستند، می‌پردازد. نحوه مقایسه سازمان شما را در اینجا بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه صنعت در حال تغییر روش کار از طریق دیجیتالی کردن است، گزارش Dodge SmartMarket را بخوانید که بیشتر به شما مربوط است یا بخوانید. ساخت و ساز متصل: دیدگاه ها در سراسر تیم پروژه برای به دست آوردن دیدگاهی در سطح بالا از جایی که فرصت های بیشتری برای همسویی بین سهامداران وجود دارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *